Ouderenclub.nl is een datingsite voor mannen en vrouwen van middelbare leeftijd. De datingsite is een zogeheten casual datingsite, ofwel een website die je gebruikt om in contact te komen met mannen en/of vrouwen om een spannende relatie mee te starten. De meeste leden van Ouderenclub.nl zoeken geen partner voor de lange termijn, maar iemand om spannende dates mee te organiseren.

In deze review lees je meer over Ouderenclub.nl. Zo lees je niet alleen meer over het inschrijfproces van de datingsite, maar ook over de betrouwbaarheid van de website en de kosten die je moet betalen om online te daten bij Ouderenclub.nl.

Het inschrijfproces van Ouderenclub.nl

Om te in te schrijven bij Ouderenclub.nl, moet je enkele (persoonlijke) vragen invullen. Dit is verplicht, aangezien de vragen gebruikt worden om gebruikers van de datingsite te verifiëren en fake leden van de datingsite weg te houden. Heb je de vragen ingevuld en jouw accountaanvraag bevestigd, dan moet je jouw profiel nog vullen. Hierbij heb je zelf de keuze welke gegevens je wel aan andere daters van Ouderenclub.nl wil laten zien en welke gegevens je voor jezelf wil houden. Wij raden je aan om je profiel zo compleet mogelijk in te vullen, want dan heb je meer kans op succes.

De kosten van Ouderenclub.nl

Je kunt je gratis inschrijven bij Ouderenclub.nl, maar dan kun je niet alle functies van de datingsite gebruiken. Wil je bijvoorbeeld berichten sturen naar andere leden, dan heb je hier een betaald profiel voor nodig. Dit betaalde profiel kost je de eerste 30 dagen slechts 7,95 euro per maand. In vergelijking met andere datingsites in dezelfde categorie, is dit een vrij voordelig abonnement.

Na de eerste 30 dagen, wordt het abonnement automatisch met nogmaals 30 dagen verlengd. Groot nadeel: de kosten voor iedere maand die je verlengt, zijn iets minder dan 100 euro. Dit betekent dat je van lage kosten van nog geen 10 euro ineens overgaat naar een abonnement van bijna 100 euro, waar je dezelfde functionaliteiten voor terugkrijgt. Vind je het abonnement van 100 euro te duur, dan moet je jouw abonnement opzeggen voor de eerste maand verlopen is.

Ouderenclub.nl: is de datingsite betrouwbaar?

Ouderenclub.nl heeft een degelijk privacybeleid, die je overigens helemaal na kunt lezen op de website. In het privacybeleid staat onder andere dat de gegevens die je invult bij het aanmaken van een profiel, niet aan andere leden worden getoond en enkel voor de administratie van de datingsite zelf zijn. Vul je bijvoorbeeld je telefoonnummer en adres in bij het aanmaken van een account, dan hoef je je geen zorgen te maken dat deze gegevens op straat komen te liggen.

De kosten die je moet betalen voor het abonnement van Ouderenclub.nl, worden maandelijks automatisch van je rekening afgeschreven. Niet onder de naam van de datingsite, maar onder een andere naam. Wil je stiekem daten op Ouderenclub.nl en mag je partner hier niets van weten, dan zal hij of zij hier niet achter komen door de bankafschriften te bekijken.

De mobiele applicatie van Ouderenclub.nl

Ouderenclub.nl heeft geen mobiele applicatie, maar de datingsite is wel responsive en te gebruiken op de browser van je telefoon of tablet.

Acties en kortingen

Deze datingsite heeft geregeld acties en kortingen. Kijk voor actuele kortingen en het laatste nieuws op onze dating acties en dating nieuws pagina.

Het verwijderen van je profiel bij Ouderenclub.nl

Een nadeel van Ouderenclub.nl, is dat je jouw lidmaatschap bij deze datingsite niet zelf op kunt zeggen. Er is geen knop op de datingsite die het mogelijk maakt om jouw profiel te verwijderen, dus hier moet je helaas wat meer moeite voor doen. Om jouw account van de datingsite weg te halen, moet je namelijk een mailtje sturen naar support@crsnv.co.uk.

Ouderenclub contact adres

Ouderenclub ( onderdeel van Consumer Recreation Services N.V. )
29th One Canada Square
Canary Wharf, Londen, E14 5DY
Verenigd Koninkrijk
+44 20 3637 3880

E-mail klantenservice: support@crsnv.co.uk

Ouderenclub Veel gestelde vragen

Ik wil afspreken met iemand bij mij in de buurt. Hoe werkt dit?

1. Log in op de site en klik op een van de foto’s.

ouderenclub leden

2. Geef exact dezelfde postcode op die je ook ingevoerd hebt tijdens de registratie. Klik daarna op “Direct zoeken”

ouderenclub-zoeken-postcode

3. Bekijk het resultaat en klik op het plaatje om contact op te nemen met de betreffende persoon.

ouderenclub-single-noord-holland

Ik wil uitgebreid zoeken. Is dat mogelijk?

Ja!  Klik hiervoor in het menu op:  “Zoeken”. Selecteer of je op zoek bent naar een man of vrouw, provincie en de leeftijdsvoorkeur. Eventueel  of iemand online is of een foto heeft.  Je kunt ook zoeken op gebruikersnaam. Klik daarna op “Direct zoeken”

ouderenclub-profiel-zoeken

Waar kan ik een bericht lezen en of versturen?

Klik in het menu op: “Postvak in/uit”. Heb je een berichtje ontvangen? Dan zie het onderstaande:

ouderenclub-postvak-in

Waar kan ik mijn favorieten bekijken?

Klik in het menu op “Favorieten”

Ik wil mijn gegevens wijzigen. Waar moet ik dit doen?

Klik in het menu op “Instellingen >> Algemeen”. Je kunt hier je n.a.w. gegevens veranderen, maar ook je wachtwoord en gebruikersnaam. Tevens je interesses.

ouderenclub-gegevens-wijzigen

Ik wil een foto toevoegen. Hoe werkt dit?

Klik in het menu op “Instellingen >> Mijn Foto’s”. Klik op “Bladeren” en selecteer een foto die je wilt toevoegen. Klik daarna op “Foto toevoegen”

ouderenclub-foto-toevoegen

Ik wil een contactadvertentie maken. Hoe kan ik dit doen?

Klik in het menu op “Instellingen >> Mijn advertentie”. Hier kun je jouw advertentie wijzigen, verwijderen of aanpassen. Wanneer je deze wijzigt word je advertentie tijdelijk weergeven in de bijbehorende categorie op de homepagina!

ouderenclub-advertentie-maken

Tags:

15 Comments
  1. Reply
    dick de heer oktober 24, 2017 at 9:33 am

    ik wil die site opzeggen, maar kom er niet in. doe het voor mij. krijg ik daar een bevestiging van.?

  2. Reply
    patrick januari 19, 2017 at 1:35 pm

    ik ben het beu om altijd te moeten betalen ik zit al achtmaanden op jullie sites en ik heb genoeg bewijzen om klacht in te diennen wegens op lichterij dus ik wil dat jullie direct maar alles afsluit van jullie sites wand ik meent het die al die vrouwen zu

  3. Reply
    M november 30, 2016 at 2:42 pm

    Ben zeer slecht te vreeden op de manier van uitschrijven.
    Daar kom ook nog eens bij dat op de factuur jaar abonnement staat, waar ik in mijn beleving niet bewust voor gekozen heb. Zou willen zien dat het zo snel mogelijk op geheven word.

    Met vriendelijke groet,
    M

    Gewenste oplossing:
    Als ik geen lid meer bent.

  4. Reply
    Joop november 30, 2016 at 2:40 pm

    Beste mensen
    U stuurde mijn een brief van ingebrekestelling met de factuur nummers 130CLMM161313602 en 130CLMM161313603 ik heb mijn al in september al uitgeschreven.

    Grt,

    Joop

    Gewenste oplossing:
    Ik was niet tevrijden en heb ook nooit gereageerd op deze site wel meer klachten gehoord dat dit meer voor komt.
    Grt

    Joop

  5. Reply
    Walter november 28, 2016 at 6:06 pm

    Ik ben met me83jaar te oud.

    Gewenste oplossing:
    Ik kan nooit tevreden worden of ik moet jonger worden.

  6. Reply
    Jan november 16, 2016 at 5:12 pm

    ik krijg van deze site aanmaningen dat i nog moet betalen ,zit niet op zulke sites en heb me dar ook niet bij aangemeld ,ouderenclub leuk ,mail adres afkomstig van engeland ,heb deze weggegooid deze mail ,wil er niks mee te maken hebben ,|Hoe kom je hier vanaf

    Gewenste oplossing:
    laat dat duidelijk zijn ,als ik geen troep meer krijg van dit soort praktijken

  7. Reply
    Ad november 4, 2016 at 9:02 am

    die mevrouw suzanne hofmans die stuurd mij hier een factuur voor kosten die helemaal niet door haar gedaan zijn toen ik van een betreffende vrouw een bericht kreeg of ik met haar gezelschap zou willen.zou ik naar die vrouwen een antwoord bericht via ouderenclub naar die vrouwen willen gestuurd hebben. en die zijn geen een keer door ouderenclub suzanne hofmans klanten service consumer Recreation services nv Benelux 29th one canada square, canary wharf, londen, E14 5DY .Verenigd koninkrijk Referentienum 158747 telphone +4420 3637 3880. support@CRSNV, CO UK 24UUR PER DAG ik heb haar daar toen duidelijk voor gewaarschuwd .maar zij heeft nooit geen een bericht doorgestuurd. ik word met deze factuur gewoon opgelicht en niet anders. als ik deze factuurnummer 13JAMMM 161311252 DATUM 27-09-2016 VERVALDATUM 11-10-2016 BEDRAG EURO 99,95 RENTE E0,12 TOTAAL E 100,07 HOOFDSOM E 100,07 BUITENGERECHTELIJKE KOSTEN E 40,00 TE VOLDOEN E 140,07 VOOR DEZE OPLICHTERIJ WAT HELEMAAL NIET DEUGT.

    Gewenste oplossing:
    IK BEN PAS TE VREDEN WANEER IK HELEMAAL MET RUST GELATEN WORD EN NIETS MEER VAN DAT SOORT OPLICHTING ZIE OF HOOR .IK WIL NIETS MEER VAN DEZE OPLICHTERIJ VAN SUZANNE HOFMANS ZIEN EN HOREN. CENTRAAL INVORDERINGS BUREAU HAALD DIT BOVENSTE BEDRAG MAAR BIJ MEVROUW SUZANNE HOFMANS .IK WIL MET HAAR NIETS TE MAKEN HEBBEN

  8. Reply
    Theo november 1, 2016 at 11:14 pm

    Titel van je klacht:
    Klacht. Reeds ingediend naar aanleiding van het incasseren van een bedrag van € 99,95 op 18-10-2016 dat op naam stond van MEMPAY + tnv ouderenclub

    Mijn klacht:
    1.Voor wie is dat geld bedoeld? Ennwie heeft de opdracht uitgevoerd. Mede daarom zeg ik op en ook voor de rommelige site. Ik kreeg het niet voor elkaar om met iemand te corresponderen een afspraak. Ik eis het bedrag van € 99,95 terug te laten storten DoorMEMPAY op mijn ban NL64INGB000XXXXXXX REKENING

    Gewenste oplossing:
    Als ik mijn geld teruggestort krijg en makkelijker een vrouw kan uitzoeken en met häar te mailen.

  9. Reply
    Harry oktober 31, 2016 at 10:14 am

    Heb mij aangemeld voor hoogstens 1mnd. tot3mnd. ,nu willen ze mij verplichten voor een heel jaar en dat voor 99euro per maand.Niet te betalen voor een gepensioneerde toch? Kunt U me adviseren wat te doen om er eigenlijk acuut van af te zijn? Bijvoorbaat heel hartelijk dank,hoogachtend,H,Stijnenbosch.

    Gewenste oplossing:
    Wanneer ik al dat geld niet hoef te betalen.Bedankt nogmaals,harry.

  10. Reply
    Stephen Tovey oktober 31, 2016 at 10:12 am

    Ik heb gereageerd op de site met het idee van “het is gratis” tot mijn verbazing kreeg ik rekeningen van 99,95 euro. Het blijkt dat ik heb ingeschreven op deze site en eens was met de voorwaarden. Ik wist er werkelijk niets van. en het is heel moeilijk om te stoppen.

    Gewenste oplossing:
    niet

  11. Reply
    Charly oktober 23, 2016 at 9:09 pm

    Ik heb 1x voor n paar euro n proefmaand meegedraait. Nu zeggen ze bij ouderenclub dat ik gelijk 99.95 moet betalen terwijl mij daar niets van bekent is. Het email adres van hun met jasper klopt ook niet. Wat nu verder?

    Gewenste oplossing:
    Niets betalen voor iets wat ik niet wil. Het is oplichterij.

  12. Reply
    Theo oktober 20, 2016 at 10:52 pm

    Titel van je klacht:
    Ik heb mij opgegeven en daarbij € 7,95 betaald

    Mijn klacht:
    Ik krijg nu een rekening te betalen van € 99,95 ik heb bij het inschrijven € 7,95 betaald. Er is mij niets gezegd, dat ik nog eens € 99,95 moest betalen.ik protesteer tegen het hoge bedrag, dat reeds is betaald op 18-10-2016. Dit zou een goedkope site zijn waarbij je niet voor elk verstuurd bericht hoeft te betalen. Nu blijkt, dat jullie nog duurder zijn dan date 50. Ik zeg het lidmaatschap direct op. Dit is een bedrieglijke site. Ik kan niet eens iemand uitzoeken, want dan verdwijnt de pagina weer. Ik heb er geen lol van gehad. Iemand vragen lukt ook niet. Ik wil het betaalde bedrag terug hebben.groeten Theo Detering

    Gewenste oplossing:
    Neen ik ben niet tevreden. Ik wil opzeggen. Theodete

  13. Reply
    T.J. De Vos oktober 18, 2016 at 7:10 am

    De ouderen club zijngewoon oplichters je hebt 14 dagen om het lid maatschap te herroepen . En dan doe je dat dan gaan ze gewoon door met geld van je rekening afhalen en dreigen met een gerechts deurwaarder . Ze hebben niets alleen een vonkje die ze misschien zelf wel hebben gezet. Ik zou zeggen je geld gewoon terug laten boeken.

  14. Reply
    B.rooyackers oktober 10, 2016 at 4:21 pm

    Titel van je klacht:
    Afgezegd

    Mijn klacht:
    Ik heb de site een paar dagen geprobeerd. Maar daarna toch meteen afgemeld. Nu is er toch abbonementsgeld ingehouden.

    Gewenste oplossing:
    Als het geld is teruggestort

  15. Reply
    Mart oktober 10, 2016 at 11:10 am

    Titel van je klacht:
    opzeggen abonnement

    Mijn klacht:
    Ik probeer al een maand lang mijn abonnement bij ouderenclub op te zeggen.
    Je kunt het via de website doen maar dan heb je je wachtwoord nodig en mijn wachtwoord ben ik kwijt.
    Al verschillende berichtjes verstuurd om een nieuw wachtwoord in te stellen krijg geen antwoord ook geprobeerd via support@crsnv.co.uk. geen reactie?

    Gewenste oplossing:
    ALs mijn abonnement is stop gezet.

Leave a reply